Utolsó kommentek

Címkék

/dev/null (2) besztof (3) fairytale (4) klasszikusok (25) mag (68) mese (62) meszarcirkusz (88) poszter (13) reklam (8) retro (21) Címkefelhő

Esti Mese: A bátor kaszáspók

2010.07.28. 07:00 Rorschach

8 komment

Címkék: mese

A bejegyzés trackback címe:

https://lowfast.blog.hu/api/trackback/id/tr422181444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ellenszenvesfigura 2010.07.28. 15:03:20

dilidodó-utánérzés?
de jó. lehetne több ilyen nem-aktuálpolitikás-groteszk-mese-marhaság is.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2010.07.28. 15:42:23

@ellenszenvesfigura:

Ja, lehet, hogy azt meghagyom a négymadárnak.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2010.07.28. 20:37:50

@ellenszenvesfigura:

Sőt, szeintem elkezdek egy új blogot, amin csak ilyen, maximum 4 kockás stripek lesznek. A MAG-ot meg befejezem. Be kell látnom, hogy nem valami vicces, és rohadt fárasztó is csinálni. Pedig még lett volna egy rész, amikor a TRON mintájára bementek volna a kormanyszovivo.hu szerverére :D de már nincs annyi energiám.
Ilyen rövid, párkockás poénokat hálásabb dolog készíteni.

ellenszenvesfigura 2010.07.28. 22:03:25

@Rorschach: én nem mondtam, hogy a MAG, vagy éppen a mészárcirkusz ne lenne vicces, csak mostanában kevés ilyen csúnyamesés dolgot raktál fel, pedig ezekben szerintem jobban átjön a stílusod. na de "ne kezdjük egymás faszát szopni".:)

(új blog? a lowfast! maradjon ez.szerintem.)

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2010.07.28. 23:03:32

@ellenszenvesfigura:

Jah, igazad van, a bejáratott "brandet" nem kellene veszni hagyni :) Marad lowfast akkor, de már szerintem nem fogok ilyen hosszú képregényekbe, inkább rágyúrok a rövid poénokra ;)

Elanor_ 2010.07.29. 20:31:53

nagyon tetszett a MAG, én sírva röhögtem az epizódokon meg a karaktereken. :)
lehet, egyszer kinyomtatom az egészet és beköttetem. :)
tyű, de izgulok. :D

Drexler 2010.07.30. 14:26:20

Igazan kar lenne abbahagynod a MAG-ot, valahogy mindig sikerult az eppen aktualis politikai hisztibol egy meglehetoseg blod es groteszt kepregenyt rajzolnod. Szerintem zsenialis.
süti beállítások módosítása