Utolsó kommentek

Címkék

/dev/null (2) besztof (3) fairytale (4) klasszikusok (25) mag (68) mese (62) meszarcirkusz (88) poszter (13) reklam (8) retro (21) Címkefelhő

MAG: A Plágium-küldetés 2

2012.01.21. 15:51 Rorschach

 

7 komment

Címkék: mag

A bejegyzés trackback címe:

https://lowfast.blog.hu/api/trackback/id/tr353628880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szalaj21 2012.03.29. 00:32:05

Ugye jó helyen járok te vagy a RORSCHACH?
Csak azért regisztráltam, hogy ezt megírjam neked!
Te 2012.03.14-én a MARIA blogra írt kommentedben "büdös prolinak" neveztél engem!
Eltaláltad! Tényleg proli vagyok igaz, de nem büdös, mert a panelben van fürdőszobám. Nem sértődtem meg csak elgondolkodtam azon tényleg baloldali vagy-e te ha büdös prolizol? Mert fiacskám én még a pártszemináriumokon azt tanultam hogy a baloldal a szegény nép, a proletárok védelmezője. Tudod mi vagy te? Egy álbaloldali LOWFAS.HU, a nagytőke seggnyalója a többi álbaloldai haveroddal együtt, mint például Mária! Csak tudnám mikor veszik már észre ezt az igazi prolik!

szalaj21 2012.03.31. 01:01:36

Tök mindegy. Fogat is szoktam mosni.

DArchAngel 2012.04.19. 10:27:17

@Rorschach: Nagyon a lekébe gázolhattál, ha ezért képes volt megkeresni :) Igazi hívő XD Olyan érdekesek ezek, az egyszeri nem hívő ember el is hallgatná őket, mint ahogy a kisgyermek rácsodálkozik a vakondra, hogy de furcsa. Csak idegesíti, hogy az ilyen egybitesek miatt tart a többség is ott, ahol. :S

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2012.04.19. 19:02:27

@DArchAngel:

Esküszöm, nem tudom, hogy ki ez. Mondjuk valakit mintha tényleg lebüdösszájú-proliztam volna.

Elanor_ 2012.05.14. 14:22:07

"fiacskam" meg nosztalgia az igaz proletarok partszeminariuma utan???? o.O
ilyen is van meg 2012-ben, Europaban? aztakurva...
süti beállítások módosítása