Utolsó kommentek

Címkék

/dev/null (2) besztof (3) fairytale (4) klasszikusok (25) mag (68) mese (62) meszarcirkusz (88) poszter (13) reklam (8) retro (21) Címkefelhő

Klasszikusok: Alice

2010.08.11. 08:23 Rorschach

16 komment

Címkék: klasszikusok

A bejegyzés trackback címe:

https://lowfast.blog.hu/api/trackback/id/tr352213918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rémTündér /aprócska kismacska./ 2010.08.17. 12:45:19

nna. nem tetszett az Alíz? :(
tetszik ez a blogod is. :)

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2010.08.17. 17:42:15

@rémTündér /aprócska kismacska./:

Köszönöm :)
Igen, a film borzasztó rossz volt, ha még nem láttad, ne nézd meg. Én egy kellemesen elmebeteg filmet vártam, de ehelyett egy ötlettelen CGI parádé volt, idegesítő Johny Deppel, meg nagyfejű Bohem Carterrel.

rémTündér /aprócska kismacska./ 2010.08.17. 17:47:56

:$ szerelmes vagyok Johnyba és nekem csak kicsit nem tetszett. :S

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2010.08.17. 18:02:54

@rémTündér /aprócska kismacska./:

A minap néztem meg a Titkos ablakot, ugyanazokat a manírokat hozta benne, mint Sparrow kapitányként. Akkor jöttem rá, hogy Depp csak modoros, és egyszerűen magát adja a vásznon, amit a többiek tévedésből színészkedésnek hisznek. De ha szereted a modoros fickókat az nem baj, én is az vagyok ;D

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2010.08.17. 19:19:17

Most miért nem jelenik meg a kommentem? Ezt a blogmotort nem tudom ki programozta, lehet hogy a wmiki vagy a luipdare...

rémTündér /aprócska kismacska./ 2010.08.17. 19:20:10

valamiért nem jeleníti meg a kommented csak az oldalsávban és az aktivitásod között, így most vakon reagálok:

Johnyban maga a pasi tetszik, de ő olyan zsiráf féle. ha igazi pasit szeretnék, az legyen házias, kedves, okos és nagyon humoros és kreatív, mert fontos, hogy ne unatkozzak.
mostani párom pont ilyen. :)

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2010.08.17. 19:42:17

@rémTündér /aprócska kismacska./:

Hát igen, én nem vagyok valami okos, se humoros, házias meg végképp, viszont kedves vagyok, az a szexepilem!
A többin még dolgozni fogok.
Csak ma a lui padre oldala elvette a maradék motivációmat is, hogy megjobbítsam magamat.

rémTündér /aprócska kismacska./ 2010.08.17. 20:07:42

@Rorschach: nekem tetszik az is, hogy random változnak az arcodon a foltok. ;)

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2010.08.18. 00:17:05

@ellenszenvesfigura:

Akkor már valami ötletet is adhatnál, hogy mit rajzoljak :)

rémTündér /aprócska kismacska./ 2010.08.18. 09:34:56

@Rorschach: rajzolj két tetovált alakot, akik suspenisont gyakorlás közben sakkoznak és mindkettő mögött legyen ott egy-egy Nobel-díj. :) wmiki kedvenc témája. :)

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2010.08.18. 10:37:10

@rémTündér /aprócska kismacska./:

A sakkot meg a tetoválást még csak-csak, de a suspensiont már nem értem. Viszont a wmiki ezek szerint nem pusztán az igazság fáklyalelkű palloshordozója, hanem egy széles látókörrel és érdeklődéssel megáldott ember, aki sokmindenben otthonosan mozog, mint az a blogjából is kiderül.

ellenszenvesfigura 2010.08.18. 14:27:02

@Rorschach: nane, ne menjünk át kívánságműsorba. elveszik a meglepetés ereje.:)

(jó, utoljára: mondjuk egy komplett watchmen feldolgozás?)

rémTündér /aprócska kismacska./ 2010.08.18. 14:42:04

@Rorschach: persze, ezek a kedvenc témái és mindent elkövet, hogy a tetováltakat és a börtönlakókat egy szinten kezeljék, ugyan úgy, mint a nem tetováltakat és a Nobel-díjasokat. :)

suspension: nézd meg Zagyi blogján. :) (ha nem találod: testmodositas.blog.hu)
süti beállítások módosítása